Frontline vinder stor pris: ‘Brand of the year’
Kæledyrsejere har talt: De er vilde med Frontline
Det er faktisk ikke noget, vi selv digter, selvom man skulle tro det. For mere end 115.000 kæledyrsejere har stemt på deres favoritbrand og kåret Frontline som årets brand i 2021-2022. Vi er flyvende og har svært ved at få armene ned, men sådan en pris forpligter også.
Flere hunde- og katteejere end nogensinde
Man kan give Corona skylden for meget, og der er stor sandsynlighed for, at det også skyldes Corona, at der er flere hunde og katte i de danske hjem end nogensinde før.
Faktisk har hver femte familie en hund, mens 14 procent har en kat. Det betyder, at mange danskere kender til ubudne gæster som lus, lopper og flåter. Det er muligvis også grunden til, at 2.400 danskere har stemt på Frontline som årets brand sammen med de 115.000 andre kæledyrsejere fra 41 lande.
Tak til dig
Den verdensomspændende ”World Branding Awards” kårer hvert år de bedste brands for deres arbejde og præstation. Vi vil gerne sige stor tak til dig, der har stemt på Frontline. Vi vil bruge året på fortsat at være en kilde til viden om hverdagen med hund og kat og gøre vores til, at dine kæledyr skånes mest muligt for parasitter.